Tuesday, May 03, 2011

Alhamdulillah. semua nampak makin smooth. dah nampak sikit persediaan utk exam. tunggu nk struggle betulbetul.
Pathology, Pharmacology. major subjects yg kena pasti kena pegang (kalau nk mumtaz)
saya tersilap utk Tahun 1 dan 2. saya patut fokus betulbetul subjek major ni. Tapi ttp alhamdulillah dgn result yg lepaslepas.
jadual dah lama keluar. sekarang baru terasa bahang. next week, kena fokus utk pract pula. hundreds slides and jars to be memorized in a week left.

no facebook lagho-ing, no blogwalking.just quick update bila ada something nak tulis.
for 3months inshaALLAH, semoga ada berkat pada usaha saya selama tu. ameen. 


baru dapat 2 buku - borrowed from naqibah .sini mana boleh beli buku, kecuali pameran buku antarabangsa setahun sekali. every night, every morning, perlu ada makanan hati. terasa tenang dan smgt utk mulakan hari baru.
saya dapat banyak buku utk hadiah kahwin hari tu. lebih dari 20. tp hanya bawa satu hadiah dapat kt KLIA dari abang&kakak ipar. overload&tak teringat nk bawa. tak tahu pula sampai sini, minat membaca tiba-tiba ada. mungkin sbb ada semangat nk belajar,trying to be a good muslim, to be a good wife. dapat semangat baru ni dari perkahwinan dan suami. dan dari studentstudent sini yg dah jauh berubah daripada tahun 1 dulu. respect.
thanks kak chaq utk buku. good motivation. rasa semangat, tenang je tengok senior naqibah saya ni. :)


online-new post-type-publish post je ni.off dulu. xleh lagholagho dah. 
friend request 139 and 7msg, nantila.notification pn hanya tgk mana nk tgk.focus siapkan note dulu.
dah 1.33pagi. tak pernahpernah pula saya stay up sampai masa ni. subuh sekarang pukul 3lebih. dek semangat nk siapkan satu topic pharma. alhamdulillah. dah siap. :) ada lagi esok kena buat. pharma byk. inshaALLAH. ssh ssh dulu, sng sng kemudian.


baca buku yg baru pinjam tadi . then, selamat malam dunia :)

No comments: