Thursday, April 14, 2011

alhamdulillah sempat jenguk blog ni 
blog dah lama xupdate. maksudnya, busy la tu :P
btw, next month final exam. for +- 2months and half. later on, summer break. can't wait! :D

hari ni hari khamis. hari orang akan nampak muka saya senyum senyum senyum. senyum dan senyum.
hari ni hari khamis, dia datang dia datang dia datang :D
i prepared something for him. lps balik kelas practical tadi, terus buat. prepare for tonight and tomorrow morning. xletih. cooking with love. :)
saya buat dua benda.setahu saya, dia suka apa yg saya buat ni.. satu lagi tu, tak sure. but i think, he's gonna love it. air tangan isteri. :)
tapi  masih tengah fikir, apa nk masak lauk utk esok. yg available, daging. nantila. yg pasti, bukan daging goreng. :P i need something special, something yg saya bukan masak hari hari time letih balik kelas.
happy rasanya memasak untuk suami. blup blup blup blup pahala masuk tabung. :D


tadi masih ada yg singgah kat umah, datang nak tgk gambar kahwin. :)


every week, pengantin baru, boleh? ;)

2 comments:

Miszcahye said...

assalamualaikum

alahai ikah...sweet la...
im happy 4 u...

nak tengok jgk gmbar kawen... :)

btw,tertanya-tanya...ur mom still remember me eh???dr form 5 dulu??sbb hari tu masa g umh ikah die sebut qeoh...mula2 dia x sure nama gapo...ngehehe...

p/s : nak cinta halal jugaks :))) [winkwink]

ikah adnan said...

:) alhamdulillah.. thanks. :)

gmbr kawen? profile pic jela qeoh stkt ni yg ada. nnti la. skg bz skt dkt nk final exam. klu pas exam nnti ikah tnya suami dulu blh x bt album k. :)

p/s : xde jalan lain dah. akad je yg mnghalalkn. :)