Thursday, June 24, 2010


MyEm0.Com
MyEm0.Com






tengah2 menjawab mcq biochem ni.
bukakla era.dgr riuh pagi era.
release2 smbil jawab.nak2 ni dah kul 2.

oh oh apekah soalan mcq ini. +_+
xsangka Dr Yousri bt soalan macam ni..
memandangkan dia sangat baik dan agak cute berbanding HOD sblm ni,jadi saya terima..
xnk baca trs boleh mcq ni?? +_+
oh oh tidak ikah ye.tidak.
bukan sedikit markah utk mcq ye..
cuba cuba cuba.. =)
tu terlebih2 tu pinky emoticon tepi ni.
tu patut utk physio hari tu.. +_+




adela segment Dr Fadhilah Kamsah di tengah2nya berkata 


MyEm0.Com"memang terbukti perempuan lebih setia berbanding lelaki.TETAPI lelaki lebih sengsara bila putus cinta.
mengikut kajian seluruh negara
lelaki bunuh diri kerana keciwa dek cinta, 
nisbah 3L : 1P"




MyEm0.Comwah wah wah..terharu bila ingt.
lelaki bernama ayah yg bekerja kuat berpuluhpuluh tahun letih, dapatkn untuk anak2 dan family.. (ade kaitan ke? nthla.ttba terpikir cmnih.amik contoh yg halalla..)
tp tgkla anakanak sekarang.ramai mnhantar ibu bapa mereka yg tua ke rumah org org tua.
memang dasar xkenang jasa orang tua kacang lupakan kulitla! ups,terkasar.maaf.tp memang xpatotttt..
nak jumpa parents pula tiada masa.oh tidak oh tidak.nauzubillahi min zalik..sedarkan saya umi andai saya TERBUAT..T.T.
anakmu ini pasti akn busy dgn kerjanya.
ALHAMDULILLAH..umi nak cop ore kelate doh ko ikah..amin amin amin...=)











nanti saya rasa sy nak stay kat kelantan
. nak rapat skmo2. nak2 parents saya okayyy aje even dgn menannntunya...yakkk.. (abaikan bahagian ni. :D )



okla.post pendek gigih dari saya. release slps gigih menghafal biochem ni dan dgn gigihnya melawan nafsu internet..=D

No comments: