Sunday, June 20, 2010

mek artis whispering kpd whispered heart :)

1. Permainan ini terbuka kepada semua peringkat umur
2. Satu gambar setiap seorang dan adelah gambar anda sendiri
3. Gambar mestilah senyuman yang ikhlas dan lebar to the max
4. Gambar adalah berseorangan sahaja
   5. Mestilah follow tuan punye blog
 
   
6. Tag sekurang-kurangnye 4 orang bloggers comel.


0kaiii,gambar ini di ambil dihalaman rumah saya 

semasa majlis menyambut menantu wife Kak Shahida dr Selangor,

abang pertama saya,Mohd Hilmi yang mana baru sahaja wifenya melahirkan seorang lagi khalifah Mohd Haraz Ashraf pada 13 jun 2010 barubaru ini.oh 2nd nephew.:)

ini baju raya official raya eid 2009 masa balik Malaysia slps hbs tahun 1.
dan baju ni jg saya pkai naik flight utk kembali ke Mesir tahun lps dan  
Raya Adha di Cairo+Mansoura+Alexandria(sy journey straight,so,ulang baju2 yg mana bawa).

oh ye,saya sgt gembira pada masa itu.
majlis berjalan sgt lancar,sy bisa amik waktu utk berphoto'ing' bersama sepupu sepapat.
dgn kepulangan,berjumpa Nuqman utk kali pertama,
mndapat kakak ipar baru,
dan ramai saudara dtg ke Kelantan pada masa itu.

yep,mungkin ade yg penah tgk gambar ni.sy penah upload album raya di fb.
dah nak gambar seorang.jadi saya kebarangkalian besar tidak mmpu oleh kerana gmbr2 yg seorang sgt terhad dan memenuhi ruang dr kepala ke kaki.
(saya ambil gmbr sndri hnya utk melihat rupe pada masa tertentu.jadi gmbr yg di ambil sndri,sgtla tidak sesuai bg sy-keputusan muktamad.=))) )

okla.
sedang teruuuuuuuus menCARI SEMANGAT lagi.
nak hbskn biochemistry.
2nd last paper utk saya mnghabiskn tahun 2 di zaqziq uni ini. =)

alamak,lupe.nak tagg sape?
macam dah ramai yg dah buat.sy tagg balik lagi.klu dah buat,kira jadila tuuuu..hu3
yg comel..:)
-qeoh
-mek wfa
-faz
-dan saya. ;)))
(sory.sy sedang menghargai diri sendiri.itu sgt bagus ;P )

No comments: