Saturday, June 19, 2010

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

MySpace Profile Graphics
for all those things.
i say alhamduliilah. =)


two more left.
Biochemistry & psychology.
woah.berbau2 dah flight nk balik malaysia ni..=D
xsaba den.
nak jumpo mammi.daddy.sahabati. :)
utk memastikan status,
saya cek skli ag.
Alhamdulillah..reservation masih selamat di situ dan seat sudah bersedia utk saya. heh3
MySpace Profile Graphicstarikh &etc2 sy kasi MERAH sbb caw caw rarr rarr.. =P
nk smbunyikan tarikh balik.
oh ini dia ye.
OMAN AIR aviation 402
transit di MUSCAT.OMAN
oh mujur sahaja 3 jam transit.tidak lama seperti EMIRATES thn 1 hari tu.






baikla.sekarang cuba -jika nak- lagu faveret saya sekarang.jumpa masa study anatomy oral smlm ye.blh search sndri ye klu nk dgr gap.
ingtkn nk tkr jadi lagu blog.tp xle tanding Pyramid lagi. =D



♫♫♫ NOTHING ON YOU-B.O.B 




.status hari ini.
ye,tarikh ini.200610.
saya tak mampu ucap seperti 3tahun sebelumnya.mungkin ini sudah tiba masanya.
tapi saya tahu, akan senantiasa ada..
from it,i touch my strength, 
i learn.LOTS.
by the way,SELAMAT HARI ULANG TAHUN ke 20.. 
생일축하합니다 saengil chukha hamnida !! -korean-
Eid milaad saeed! Kullu sana enta tayeb..-arabic-


hari ini,saya teringat katanya,
Perempuan untuk dihargai & satu anugerah dr Tuhan
I'm trying to have you.OFFICIALLY.As it should be.


:)



xpela.setiap senyuman,beri saya satu lagi 
dan hidupkn hari-hari saya, jadi indah
♥ AA ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
neither earthquakes,cyclones nor hurricanes
only by Him.
MyEm0.ComMyEm0.Com





No comments: