Sunday, January 09, 2011

ingatkan khamis ni exam neoplasia, infectious dss, ummunopatho & disturbance of growth skali gus.
jadi saya stay kat umah, tak follow housemate ke alexandria.
hari ni baru saya tahu khamis ni exam infectious dss & immunopatho yg postpone hari tuuuuuuuuuu..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
if i know this, saya follow ke alex!
bestnya. jumpa senioraseniora alex, abang ipar shifa doktor kt dublin pn ada datang utk seminggu.
tiada rezekiiii.
tapi bawa juga 'buah hati' utk saya.
nasi ayam, choc & hamper yg menang hari tu. dapat lasagna lagi kawan bg hari ni :)
yg saya pesan kt carefour pn diorang beli. :)
tapi takpela. badan pn bukannya sihat sgt. berehat kat umah pn xpela. walaupun sunyi.
kena biasakan la. sbbb... ;p rahsia
kalau saya tahu jg saya akan ikut housemate teratak bahagia g CS bila diorang ajak. rindu . rasa lama xspend time dgn diorang.
tapi tapi tapi. 1030malam ada org ktuk pintu rumah saya. takut nk sahut tnya sape. sbb saya sorang je di rumah.
rupanya k.long. diorang belikan roti Cinnabon tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. yg mahal tu.adala dalam 20LE. takla besar sgt.tp saya & diorang suka roti tu.saya simpan utk breafast. 
ingatkan housmate dah balik hari sabtu. tp tak. saya keseorangan lagi malam tu.
hari ni diorang balik, saya tak sunyi lagi.
sorang macam budak, aih, duadua budakla.wlupun diorang lahir lagi awal dr saya, macam mak pulak saya dk umah ni. tapi tapi tapi. bab kebersihan diorang, fuhhh..TOP.
happy duk umah ni sbb tu. wlupun tugas membersih 2x smggu shj berbanding umah lama seminggu sekali, tak kotor pn. 
senior thn 5 dtg umah, naqibah saya. usrah dalam bilik sy sbb kat ruang tamu sejuk.
dia ckp dlm bykbyk bilik dia pergi, bilik sayala yg paling dia nmpk cantik. macam kat umah malaysia dah.bilik saya yg umah lama pn dia ckp macam tu. bilik baru ni lainla skt.haiiii, taktaula kalau dia sj hanginhanginkan saya. heeee~
okla. kena sambung study plop. xjadi kerja kalau ngadap laptop. 




pss : bea, gud luck! smoga impian bea tercapai. :)


love,
ikahadnan.

2 comments:

em0s3nget said...

iekahhhhh
alololo,
dkat sgt CINNABOn ngan umah ore tuuu...sdey wooyhh, kalu x, bleh jupo doh...
xpo2, nxt time, iA..
umah bru ko iekah?? nk kna sggah nie..hehe

pe2 pon iekah, all da best..
kte manusia, mcm nila idup deh..
same2 kte, iA najah dunya akhirat..amin

<3 n miss u ;)

ikah adnan said...

ish. syida..
diorang bkn g cinnabon alex. tp cairo. ikah xg pun..dk umh je.
diorang yg bw blk. :)
miss you toooo :)